Jak zwrócić produkt ? 

Załączamy do Waszej przesyłki formularz zwrotu, abyście mogli wskazać powód zwrotu (posiadacie 15 dni, począwszy od daty figurującej na rachunku, aby oddać nam zakupione artykuły. Jeżeli przekroczycie ten termin, nie będziemy mogli zaakceptować zwrotu Waszych butów). Obuwie, które chcecie zwrócić musi być nieużywane, nie może być noszone i musi być w stanie pozwalająym na ich ponowną sprzedaż. Do wysyłki zwrotnej musi być użyty oddzielny karton. Pudełko na buty nie może służyć za opakowanie przesyłki. Radzimy posłużyć się kartonem, w którym otrzymaliście naszą przesyłkę, aby oddać Wasze zamówienie. 

Możliwe powody zwrotu :  

  • Wybrany rozmiar buta jest nieodpowiedni;
  • Buty nie odpowiadają Waszym oczekiwaniom.


W tym celu, jest możliwe, aby zażądać/ poprosić o:

  • zwrot pieniedzy (w przypadnku otrzymania obuwia w przeciagu 2 tygodni i stwierdzeniu odpowiedniego stanu butów), lub
  • kredyt na koncie na Wasze przyszłe zamówienia, lub
  • wymianę (rozmiaru, koloru lub modelu).  
 

100% Zwrotu poniesionych kosztów 

Zwrot poniesionych kosztów jest dokonywany czekiem na terenie Francji i Monaco, a dla reszty krajów przelewem bankowym lub kartą płatniczą (jeżeli zamówienie zostało wcześniej uregulowane kartą). Zwroty poniesionych kosztów są realizowane maksymalnie w ciągu 15 dni, po jego otrzymaniu, anulowaniu zamówienia oraz stwierdzeniu iz buty zostaly zwrócone w idealnym stanie.   

Wszystkie koszty zwrotu jaki nie byłby ich powód, są w całości pokryte przez klienta. Jeżeli zwrot dotyczy wymiany modelu lub rozmiaru, w całości pokryjemy koszty ponownego przesłania paczki.  

Aby Wasza prośba została zrealizowana szybko, ważne jest poprane wypełnienie formularza zwrotu, załączonego do Waszego zamówienia. 

Adres zwrotny :

MARIO BERTULLI
CHARLET chez C.A. R
BP 631
06517 CARROS Cedex 1 – France

Termin, wymagany przez naszą politykę zwrotów wynosi około tygodnia:

  • Dzień 1: Odbiór pod koniec dnia przesyłki przez nasz magazyn w Nicei / Carros
  • Dzień 2: Kontrola, sprawdzanie stanu modelu przez nasz serwis "kontroli jakości"
  • Dzień 3-4: Przetworzenie w formę elektroniczną w naszym biurze w Monako (wysyłanie e-mail do klienta, aby poinformować go, że otrzymaliśmy zwrot przesyłki).