Sposób dostawy 

Oferujemy możliwość wyboru pomiędzy dwoma rodzajami dostawy:

  •  poprzez lokalnego przewoźnika (najbardziej ekonomiczny sposób, ale dłuższa dostawa przesyłki) lub
  •  poprzez Chronopost - DHL (ekspresowa dostawa, ale nieznacznie wyższe koszty wysyłki).

 

Współpracujemy z grupą operatorów pocztowych - IMX International.
IMX dostarcza Wasze paczki we wszystkich krajach Europy, wybierając najinteresujące ceny i najskuteczniejszych operatorów pocztowych. Aby móc zaoferować Państwu konkurencyjne ceny (lub zaproponować bezpłatną wysyłkę w zależności od miejsca dostawy), czas dostawy przesyłki będzie trochę dłuższy niż gdyby wybrali Państwo opcję dostawy Chronopost.

W momencie składania zamówienia, należy wypełnić starannie: adres dostawy i podać poprawny numer telefonu, abyśmy mogli łatwo skontaktować się z Państwem (przewoźnicy wymagają podania numeru telefonu, aby zapewnić jak najszybszą dostawę).

Ani firma CHARLET-Mario Bertulli, ani przewoźnicy nie mogą być pociągnięci do odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie, jeżeli numer telefonu klienta nie jest podany lub jest nieprawidłowy

Czas przesyłki i śledzenie jej obiegu

Każde zamówienie złożone przed godziną 12 i uregulowane kartą bankową, będzie realizowane i wysyłane tego samego dnia (w zależności od dostępności danego produktu w wybranym rozmiarze). Dzień przed weekendem, wszystkie zamówienia złożone w piątek po godzinie 12 będą realizowane dopiero w poniedziałek rano.

W zależności od miejsca dostarczenia przesyłki, oraz od momentu otrzymania i zatwierdzenia Waszej płatności/zapłaty, należy liczyć: 

  • od 24h do 48h na dostawę we Francji/Monaco obsługiwaną przez Chronopost i 3 do 5 dni roboczych na dostawę obsługiwaną przez Colissmo
  • 2 do 5 dni roboczych w Unii Europejskiej
  • 5 à 10 dni roboczych poza granicami Unii Europejskiej 
 

W przypadku przesyłek dostarczonych z opóźnieniem, nie wahajcie się z nami skontaktować telefonicznie lub drogą mailową (za pośrednictwem rubryki „Kontakt”, znajdującej się na naszej stronie internetowej), podając nam Wasz numer klienta oraz numer zamówienia, jak również numer telefonu, abyśmy mogli sprawdzić Wasze zamówienie i udzielić jak najszybciej informacji o statusie Waszej przesyłki. Spóźnienia mogą być spowodowane przez wiele czynników – błąd adresu dostawy przesyłki, brak Waszego numeru telefonu (obowiązkowy dla wysyłek obsługiwanych przez firmę Chronopost), spóźnienia Colissimo / Chronopost, strajki,...

Koszty i zakres dostawy

 

Uwaga : W przypadku zamówień dostarczanych poza Unią Europejską, może zdarzyć się, że po dotarciu przesyłki do kraju dostawy, proszeni jesteście o zapłacenie opłat celnych. Niestety, te opłaty zależą wyłącznie od urzędu celnego kraju, gdzie paczka została wysłana i nie możemy pokryć tych kosztów, ani uwzględnić ich w Waszej fakturze. Radzimy Wam zapytać się Waszego Urzędu Celnego co do wysokości tego podatku.